Dos Manos is het adviesbureau op het gebied van marketingonderzoek van Gerton Poot.

Bij de volgende bedrijven heeft hij in de afgelopen 23 jaar zijn kennis opgedaan en gebruikt:

  • Interview (Tegenwoordig onderdeel van Synovate)
  • Metrixlab
  • NFO/TNS-Infratest in Nederland en Duitsland
  • Trendbox B.V.
  • Laurus B.V. (Ad-Interim)
  • TNS Consumer - Spain (Key Account P&G)
  • Hamilton Consultancy Group - Spain (Verantwoordelijk voor uitrol Interactive Research)

Bij Trendbox heeft hij aan de basis gestaan van de nationale en internationale uitrol van het onderzoek Life & Living.

Bovendien is hij actief geweest in de NIMA-vakgroep Marketing & Onderzoek en is hij medeoprichter en bestuurslid geweest van de MOA-vakgroep Innovatieve Technieken voor Marktonderzoek.

In binnen en buitenland is hij spreker geweest op marktonderzoek -en marketingcongressen, heeft hij workshops geleid op het gebied van scenario’s en doelgroepsegmentatie en heeft hij op verschillende universiteiten en hogescholen gastcolleges gegeven.