Dos Manos is het adviesbureau op het gebied van marketingonderzoek van Gerton Poot.
Bij de volgende bedrijven heb ik in de afgelopen 32 jaar mijn kennis opgedaan en toegepast:
- Interview (Tegenwoordig onderdeel van Ipsos)
- Metrixlab
- NFO/TNS-Infratest in Nederland en Duitsland
- Trendbox B.V.
- Laurus B.V. (Ad-Interim)
- TNS Consumer - Spain (Key Account P&G)
- Hamilton Consultancy Group - Spain (Verantwoordelijk voor uitrol Interactive Research)
Bij Trendbox heb ik aan de basis gestaan van de nationale en internationale uitrol van het onderzoek Life & Living.
Bovendien ben ik actief geweest in de NIMA-vakgroep Marketing & Onderzoek en ben ik medeoprichter en bestuurslid geweest van de MOA-vakgroep Innovatieve Technieken voor Marktonderzoek.
In binnen- en buitenland ben ik spreker geweest op marktonderzoek- en marketingcongressen, heb ik workshops geleid op het gebied van scenario’s en doelgroepsegmentatie en heb ik op verschillende universiteiten en hogescholen gastcolleges gegeven.
Sinds 2009 ben ik actief als onafhankelijk marktonderzoeker. Bedrijven waar ik in de afgelopen 12 jaar interessante projecten voor heb uitgevoerd zijn onder andere: No Ties, Hendrik Beerda Brand Consultancy, Sevendots en Infomotion